Är det slut?

Jaha…så försöker jag igen då…o nu fick jag ju in en bild också…..!Det ska nog gå det här…det får ta den tid det tar!!!

Då kan jag ju passa på att visa en annan bild också…….som får mej att inse att julen nog är över för den här gången…

Sitter just o mumsar på mitt livs första egentillverkade(nja…färdigköpta delar…) PEPPARKAKSHUS!!!!!Älskar ju dessa underbara kakor…..Men jag höll på att bli tokig när jag skulle få ihop det….det bara föll samman hela tiden!!!! Jag var ensam hemma där i huset o jag gapade o skrek o var arg mm….men det hjälpte inte!Var på väg att slänga hela eländet,men….envis som jag är gav jag det en ny chans o då gick det!

Nu har jag alltså fikat med husdelar som fikabröd! Helt plötslig komdet en bit av kristyren som inte gick att bita av….Vet ni vad det var….jo ännu en bit av mina tänder…hm!!!! Dom blir trasigare o trasigare….snart mer gluggar än tänder….Får väl övergå till flytande kost!!!!

Ha en fin dag idag!

Kram från Eleonora!

3 responses to this post.

  1. Posted by LISA on 12 januari, 2011 at 05:13

    Hej. När ungarna var små så gjorde vi ofta pepparkakshus. Jag har kvar ritningen än. Stränga order att inte röra det förrän tidigast Juldagen.Om dom löd? Nej…..Nonstoptegelpannorna var det som rök med först. Sen revs det allt eftersom. Det hann liksom aldrig bli gammalt och dammigt!
    Tråkigt med tänderna……Potätemos är gött……
    Kram från Syrran

    Svara

  2. Hej vännen o välkommen hit!
    Jag gillar att ha dig här på wp och tror du kommer fixa detta galant!
    Man får prova sig fram,tålamod är en dygd då man byter bloggställe tror jag. 😉
    Vilket fint pepparkakshus du gjort och rivit,haha..men Aj,aj så illa med tanden,Gun!
    Kan du så ta tag i det fortast möjligt…
    Hmm..vet allt för väl vad du menar med fler o fler gluggar…Inte skoj alls och inte sunt 😦
    Som sagt,jag är överlycklig att ha dig här,för *goa’ vänner är som en skattefri förmögenhet.*
    Kramen är som alltid…innerlig 🙂

    Svara

Lämna en kommentar