Nu så……!!!!

Nu har jag äntligen kommit mej för att flytta…..

Hade ju bestämt mej för länge sen,men….det tar tid att förverkliga tankar ibland….

Får se hur lättlärd jag är….men envis är jag….så jag tänker inte ge mej så lätt!!!

Naturligtvis vill jag ha en personlig prägel på min blogg!!!!! Men…det här är ändå en start åt rätt håll!!!

Ha det gõtt!!!

Kram från Eleonora!

3 responses to this post.

  1. Posted by LISA on 11 januari, 2011 at 10:37

    Tjena…..Du får säkert ordning på det,för envis är du ju!
    Jag tycker bättre om Blogger,men det beror väl på att jag fattar lite trögt och blogger gjorde som jag ville. Dylan hjälpte mej med WP men B har jag fixat alldeles själv.

    Vi hörs Kram LISA

    Svara

  2. Japp..vi kommer nog igång med våra bloggar vad det lider eller hur?;) Nu vet jag att du städat bort julen så DÅ kommer det kanske en blogg?
    Kramen är som alltid..innerlig 🙂

    Svara

  3. Alla är vi barn i början !
    Det är kanske inte så lätt för oss som inte växt upp med den här tekniken. Jag har ju även svårt med att programera och fixa till det med TV-n, videon heter det video fortfarande? ja jag menar nu när man övergott till DVD- skivor ?
    Ja så teknisk är jag hi hi..
    Det där med tänderna låter inte kul bara dyrt!
    Men nu för tiden växer nog en generation av unga med friska starka tänder upp
    De har haft en annan tandvård än vad vi äldre fick. Amalganet spränger sönder de stackars delar som vi har haft befintliga i vår munnar. Nu får vi själva betala dyrt för dåtidens tandläkarmissar.
    Vi får hoppas det blir bättre för våra barn och barnbarn.
    från Kristina

    Svara

Lämna en kommentar